tirsdag 27. mai 2008

Summer lovin'

Denne måneden har gått sinnsyk fort. Sommeren er rett rundt hjørnet, men før jeg kan ta ferie har jeg så mye å gjøre. Torsdag 29. mai har jeg eksamen. Engelsk skriftlig er ikke min sterkeste side. Jeg gruer meg!!!! Men det er også positive sider ved å komme opp:

- Utsatt norsk fremføring om ungdomsspråk i Norge
- Utsatt samfunnsfagprøve i kapittel 14 og 15
- Fri/forberedelsesdag hjemme i dag
- Forberedelsesdag på skolen imorgen
- Eksamen på torsdagen er ferdig klokka 14:00
- Kommer ikke opp i muntlig eksamen

At jeg har forberedelsesdager, fridager og eksamensdager resulterer i at jeg kan være mye ute i sola.
Juni kommer til å bli en super måned, siden jeg ikke kommer opp i muntlig får jeg forhåpentligvis mye fri. Uansett blir det en avslappende måned.

Siste AFS møte igår på Molde vgs. Fikk høre om Egypt og Chile, av Omar og Sebastian. De har blitt flinke i norsk siden de kom til Norge i august. Rart å tenke på at de har vært borte fra sine familier og venner så lenge. Og tenk hvor rart det blir å komme hjem.
Søndag 15. juni blir det tur til Vengedalen med AFS, som en slags avslutning. Og det er kun en uke og to dager til jeg drar til Oslo. Blir kjekt å møte igjen noen av de jeg traff på Skaret i april, selv om jeg ikke kom på gruppe sammen med noen av de. Jeg var den eneste som ikke gjorde det, men jeg blir vel (forhåpentligvis) kjent med de på mi gruppe.


To dager og tre uker til sommerferien begynner. Jeg gleder meg til å slappe av i sola med et ukjent antall iser, gode bøker og nydelig sommermusikk på øret. Jeg skal benytte hver eneste anledning til å slikke sol og nyte sommeren 2008 i Molde. Jeg ser frem til late dager ved sjøen, og spreke dager på fjellet. Jeg og venner skal dra på en rekke hytteturer, bare for å slappe av å ikke tenke på annet enn det vi har lyst å tenke på. Sommeren skal være avslappende til de grader, noe jeg skal sørge for. Turen til Tromsø i slutten av juni skal bli alle tiders, og jeg skal oppleve midnattssol for første gang. Jeg gleder meg til herlige kvelder med grilling og volleyball. Sommeren er rett rundt hjørnet. Den trenger jeg, og jeg trenger den .

<3
annegrete

Ingen kommentarer: