søndag 10. august 2008

Til USA



I skrivende stund er det ikke lenger til jeg skal møte opp på Gardermoen. Det er kortere tid til jeg skal si hadet bra til Molde, jeg drar fra Molde på tirsdagskvelden. Da er det goodbye Mamma og Pappa, trist.


Folk spør: "Gruer du deg ikke til du skal til USA?"
Men jeg svarer ikke ja, det gjør jeg faktisk ikke. Eller ikke så veldig. Jeg er mer spendt.
Jeg har sommerfugler i magen, får ikke sove og er stressa, men gud så spendt!


Avskjedsfesten e også fastsatt så kom innom. Har sendt meldinger på facebook og sms. Skjekk Avskjedsfest for Anne Grete på Facebook for mer info (eller ta kontakt)


Snakkes
<3
Anne Grete

2 kommentarer:

ingeborg sa...

åå, irritere me sånn over at i ikkje rakk din:( I får vel ikkje sett d før du drar i da :( du får ha en god tur da, oppdatere mye her på bloggen, ta masse bilda så i får sett når du kommer hjem.
Lykke til <3

ANNE GRETE sa...

Bra du kom innom idag! Og ja, i skal oppdatere bloggen min og ta mange bilda. :D
<3 Thanks