fredag 8. august 2008

Jeg som trodde kofferten min var stor

Nå begynner avreisen virkelig å nærme seg, jeg drar på onsdag. Har bestilt flyreise til Gardermoen på tirsdag sammen med Ingrid Reiten, har sagt hade det endel folk og kjøpt nesten alt jeg skal ha med meg.

Har også kjøpt gave til vertsfamilien min, ostehøvel og kalender med bilder fra Norge. Skal også ta med en brunost og litt melkesjokolade.







Har også begynt å legge frem klærne jeg skal ha med meg. (Det er mer enn det på bildet over).
Aner ikkke hvordan jeg skal få plass til alt i denne kofferten.



Jeg som trodde kofferten min var stor.
--------------
Skal også ha avskjedsfest mandag 11. august.
ALLE KOMME!
Nærmere info kommer på facebook og her. Sender vel også ut ei melding snart!
Ciao
<3

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hehe, er ikke helt ferdig med å pakke enda. Enda mange ting som jeg vil ha med som jeg ikke har pakket enda :p
Satser på å bli ferdig med å pakket på mandagen ;D
Sees kl 04.30 på Gardermoen =P