torsdag 19. juni 2008

Vertsfamilie

Endelig, det jeg har ventet på så lenge. Fikk brev fra AFS igår om hvor jeg hadde blitt plassert og hos hvem. Jeg sendte e-mail til min kommende vertsfamilie raskt etter at jeg hadde mottatt e-mailen så jeg skal nå fortelle litt om hvor jeg skal bo neste år ut i fra de to e-mailene jeg har fått fra vertsmoren og AFS Norge + litt søking på internet.

Staten er Alabama, byen heter Pinson. Det er forstaden til den større byen Birmingham. (Se kart). Tror der er ca 5000 innbyggere i byen, men er ikke helt sikker.


Jeg skal bo hos vertsfar Thomas og vertsmor Kathy. De har også ei jente på 23 år som bor der (Erin) men jeg vet ikke helt hvorfor hun bor der enda.
Mine vertsforeldre har to barn som ikke bor hjemme lenger, de er gift og har selv barn, tilsammen 5, på mellom 3 mnd og 7 år.

Jeg skal gå på en skole som heter: Clay-Chalkville High School.
Skolen har ca 1400 studenter fordelt på 4 årstrinn med ca 19 elever i hver klasse. Den ble startet i 1996.


Skolen




Mer info senere, ettersom jeg mottar.
- anne grete

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ei venninne av me skal faktisk til Birmingham ho å :D Gratulerer så masse! :DD

ANNE GRETE sa...

Så spennende!
TAKK :D

Anonym sa...

Gratulerer :) Du kjenner nok ikke meg, men jeg skal også på utveksling neste år, faktisk ikke så langt unna deg, i South Carolina :)

ingeborg sa...

åå, i misunne d sånn! håpe d blir supert :) oppdater oss ofte da ;)