lørdag 28. juni 2008

SNU, reisedatoer og slikt

Da har jeg kommet hjem fra det som var den beste starten på en sommerferie; SNU. Var ca 100 ungdommer som møttes i Tromsø og hadde det utrolig kjekt. Noe av programmet var sommerfest, aksjon, fotballkamp og konsert.
Jeg sov på Party-rommet (legge-seg-sent-rommet) og det ble omtrent 4.5 timer i gjennomsnittlig søvn hver natt.

Når jeg kom hjem hadde jeg fått ny e-mail fra vertsfamilie + info fra AFS Norge. Reisedatoer er satt. Oppmøte på Gardermoen 04.30 13. august 2008. Hjemreisa blir 30. juni 2009. Det betyr at i skrivende stund er det kun 45 dager til jeg reiser til USA. Jeg drar også på samme flyet om Ingrid Reiten, men ikke Øystein.
Jeg håper på en heidundranes hadebra-fest den 10. eller 11 august så håper det kommer mange og at det blir helt fantastisk.

Vertsfamilien min sier også at det var 103F når deres siste utvekslingsstudent ankom Alabama (noe som tilsvarer ca 40C). Ser frem til å smelte bort!

Ellers skjer lite. Skal ta vaksine på mandag, og jeg er redd jeg ikke har alle vaksinene, dokumentene jeg trenger for å gå på skole der. Jeg har rett og slett null peiling.

Her er noen bilder fra SommerSNU 08, enjoy :)


Sunnmøringene arrangerte sommerfesten.



Under Sommerfesten :)



Aksjonen tok av, ny rekord på antall underskrifter på så kort tid!



Søte bamser i sentrum av Tromsø.



Kjempekoselig St. Hans feiring med grilling, gitarspilling og allsang!



Klart det er stemning på Party-Rommet. Fantastisk spilt av Audun og Eiliv.
Min drøm er at de skal komme på min avskjeds-fest og spille. (a)
anyway... Shanana ; D

<3
annegrete

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Ringu e sikkert enda skumlere ;o Så søt du va me den bamsen :)

Anonym sa...

Så kult! Skal du også fly til New York? For da drar vi sammen! : D

ANNE GRETE sa...

CharlotteN: Takk =)

Silje: Ja, skal til New York, den 13. august. Møtes vel ved meetingpointsøylen kl 04.30. Hvor kommer du fra, og hvordan kommer du deg til Gardermoen?

Marlene sa...

Ja det har jeg, kom for en uke siden :) Det er et lite stykke da men :P Jeg reiser med EF jeg, og du?